MENU

logo-mdm-baru.png

MAJLIS DAERAH MERSING

 

KENYATAAN SEBUT HARGA

 

1. Sebut harga adalah dipelawa sebagaimana Jadual 1 daripada Kontraktor-kontraktor tempatan bertaraf Bumiputera yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dan memenuhi syarat-syarat sepertimana di bawah:

a) Berdaftar dengan Pejabat Majlis Daerah Mersing Bagi Tahun 2022;
b) Membawa Perakuan Pendaftaran Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) yang belum tamat tempoh sah laku;
c) Membawa Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) oleh CIDB yang belum tamat tarikh tempoh habis perakuan;
d) Membawa Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang belum tamat tarikh tempoh habis perakuan;
e) Membawa Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera (Bahagian Pembangunan Kontraktor Dan Usahawan oleh Kementerian Kerja Raya Malaysia) yang belum tamat tempoh sah laku;
f) Membawa Sijil Kontraktor Johor (SKJ) oleh Johor Centre For Construction Development (JCCD) dan;
g) Membawa cop syarikat terkini.

2. Naskah Meja sebut harga boleh disemak di Jabatan Kejuruteraan, Pejabat Majlis Daerah Mersing, No.1, Jalan Tun Dr. Ismail, 86800 Mersing, Johor Darul Ta’zim pada waktu pejabat mulai 21 Julai 2022 (Khamis) sehingga 28 Julai 2022 (Khamis).
3. Naskah sebut harga akan diberi secara softcopy. Sila bawa Pendrive semasa proses pembelian.
4. Bayaran bagi dokumen sebut harga hendaklah dibuat dalam bentuk sepertimana senarai di bawah dan dibayar atas nama Yang Dipertua Majlis Daerah Mersing:

a) Draf bank daripada bank yang berlesen dan beroperasi di Malaysia atau;
b) Kiriman wang pos (money order) atau;
c) Wang kiriman pos berpalang (postal order) - tidak menerima wang RM1 atau;
d) Bayaran secara dalam talian (online banking) melalui kaedah INSTANT TRANSFER - Public Bank, No. Akaun : 3993187506.

WANG TUNAI ATAU CEK TIDAK DITERIMA SELARAS DENGAN KETETAPAN 
1PP-PK2 PERENGGAN 8(iii) (e) (5)

 

5.  Peraturan am untuk hadir bagi pendaftaran penyertaan ke pejabat Majlis Daerah Mersing (tidak dibenarkan masuk jika tidak dipatuhi) :

a)  Hanya seorang sahaja dibenarkan masuk bagi setiap syarikat;
b)  Memakai penutup muka/face mask;
c)  Menggunakan hand sanitizer;
d)  Pemeriksaan suhu badan (suhu melebihi 37.5 celsius tidak dibenarkan masuk);
e)  Mengisi rekod peribadi;
f)   Penjarakan fizikal : Beratur dengan jarak sekurang-kurangnya 1 meter antara individu. 

6. Dokumen Tawaran sebut harga yang telah dicetak dan lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga pada 25 April 2022 (Isnin) sebelum jam 12.00 tengahari di alamat Yang Dipertua, Pejabat Majlis Daerah Mersing, No.1, Jalan Tun Dr. Ismail, 86800 Mersing, Johor Darul Ta’zim.

a) Hanya seorang sahaja dibenarkan masuk bagi setiap syarikat;
b) Memakai penutup muka/face mask;
c) Menggunakan hand sanitizer;
d) Mengisi rekod peribadi;
e) Penjarakan fizikal : Beratur dengan jarak sekurang-kurangnya 1 meter antara individu.

7. Dokumen Tawaran sebut harga yang telah dicetak dan lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga pada 28 Julai 2022 (Khamis) sebelum jam 12.00 tengah hari di alamat Yang Dipertua, Pejabat Majlis Daerah Mersing, No.1, Jalan Tun Dr. Ismail, 86800 Mersing, Johor Darul Ta’zim.

 

YANG DIPERTUA
MAJLIS DAERAH MERSING
NO. 1, JALAN TUN DR. ISMAIL,
86800 MERSING, JOHOR DARUL TA’ZIM

Files: 
LampiranSaiz
iklan_sebutharga_jk9_-_2022_pdf.pdf123.45 KB